Subject: Kooskõlastamine. Serva, Papli, Paju, Haava, Lehise, Kastani, Pauliku ringtee T1 kinnistute liitumine madalpingel, Pauliku küla, Jõhvi vald, Ida-Viru maakond. LC0298
From: "Martin Bluum" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Nov 2023 14:22:35 +0200

Tere!

Olen elektrivõrkude projekteerija Martin Bluum Stromtec OÜ-st.
Projekteerime Elektrilevi tellimusel tööd nr 23-173 Serva, Papli, Paju,
Haava, Lehise, Kastani, Pauliku ringtee T1 kinnistute liitumine
madalpingel, Pauliku küla, Jõhvi vald, Ida-Viru maakond. LC0298

13101 Jõhvi-Ereda tee  (25201:005:0080) kinnistult kulgeks maakaabel
alajaamast Jõhvi Nr 66: (Jõhvi) Elektrilevi poolt ettenähtud
lähteülesandes kinnistuteni Serva, Papli, Haava, Lehise, Kastani ja
Pauliku ringtee T1-ni, kinnine ristumine transpordiameti kinnistul ka km-l
0,44-0,445 . Seepärast saadan asendiplaani Teile kooskõlastamiseks trassi
paiknemise Teie kinnistutel.

<https://stromtec-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/martin_stromtec_ee/EafX
PDO1P_tAld32uhf0bVMBuc7a5ARJarwHuuswT0ydHQ> Taotlus_LC0298 1.asice

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904